Välkommen till vår kundservice

Här hittar du svar på vanliga frågor, information om beställningar, leveranser, returer och mycket mer. Om du har frågor, är du varmt välkommen att kontakta oss!

Köpvillkor

Integritetspolicy

Våra vanligaste frågor

Vi skickar ditt paket redan samma dag eller nästkommande vardag, beroende på när du lägger din beställning. När paketet lämnar vårt lager får du ett mejl med kollinummer och spårningslänk.

De flesta paket levereras direkt hem till mottagaren inom 1–2 vardagar. Om paketet inte får plats i brevlådan eller inte kan lämnas utanför dörren på ett säkert sätt, skickas det till närmaste ombud. Då kan leveranstiden bli något längre.

Om du saknar ditt paket, så rekommenderar vi att du kontaktar ditt ombud. Ha kollinumret till hands.

Om du inte har fått någon avisering, kan fortfarande hämta ut ditt paket genom att ange kollinumret.

Vi behandlar och packar din beställning omgående. Därför går det tyvärr inte att ändra, ta bort eller lägga till produkter i en redan lagd beställning.

Om du vill komplettera med fler produkter behöver du lägg en ny beställning.

Om du önskar avbryta din beställning behöver du kontakta oss. Det möjligt att avbryta en beställning fram till dess att paketet har lämnat vårt lager.

I övriga fall behöver du ta emot ditt paket för att sedan göra en retur enligt vår returpolicy.

Enligt Distansköpslagen har du som kund rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från att du tagit emot produkten.

På Pardo vill vi att du ska känna dig helt trygg med ditt köp, därför erbjuder vi istället 30 dagars ångerrätt. Det betyder att du har gott om tid att känna på produkterna hemma innan du bestämmer dig.

Om du önskar göra en retur, kontakta oss så skickar vi en retursedel som du enkelt kan skriva ut hos ett ombud.

Vi har väldigt få returer, något vi är både stolta och glada över. Det är anledningen till att vi tillämpar fria returer.